ייעוץ וייצוג מוסדות וארגונים

משרד פוגץ' קידר-ברוך מתמחה בייעוץ למוסדות וארגונים בהליכים משמעתיים וייצוגם, ניהול הליכי בירור ושיפוט במסגרות מוסדיות ובהליכי דין משמעתי וייצוג הארגון/המוסד בהליכים אלו, ייעוץ וליווי חברות ומוסדות בנוגע לחשד לביצוע עבירות פליליות ע"י עובדי החברה ואחרים, והכשרות והרצאות בנושאי מומחיות המשרד.

מדוע זקוק ארגון או גוף אחר לייעוץ בתחומי המומחיות של משרדנו?

ארגונים רבים זקוקים כיום לידע הנמצא במשרדנו במגוון מצבים. על מעסיקים קיימות חובות מכוח החוק למניעת הטרדה מינית, אולם גם ארגונים וגופים נוספים מחילים על עצמם נהלים למניעת הטרדה מינית. כל אלה זקוקים להכוונה בעצם ניסוח הדברים. מוסדות וארגונים זקוקים לסיוע גם בהטמעת נהלים אלה, בקרב הגורמים הממונים אולם גם בקרב החברים או העובדים בגופים. פעולות אלה חשובות על מנת למנוע בעיות משפטיות עתידיות.
כמו כן, ארגונים וגופים רבים נופלים קורבן לעבירות פליליות (דוגמת גניבת כספים) או משמשים כרקע לביצוע עבירות פליליות (דוגמת פגיעה בעובד בידי אחר), וזקוקים לייעוץ כנפגעי עבירה או על מנת למזער סיכוניהם לתביעות כנגדם.

שיתופי פעולה עם משרדי עורכי דין אחרים לטובת הלקוחות

לעיתים קרובות אנו עובדים, כמומחים לתחום, לצד עורכי דין מתחומים אחרים (לשון הרע, דיני עבודה, משפט מנהלי ועוד), ומספקים את השירות המשפטי המשלים, על מנת למנוע בעיות ותביעות עתידיות. הייעוץ המשפטי המתמחה מגיע בנוסף לייעוץ המשפטי השוטף. מומחיותנו מאפשרת נקיטה באמצעים משפטיים חדשניים על מנת לשרת באופן המיטבי את האינטרסים של הלקוח.
כמו כן, לאור החיבור יוצא הדופן בין העשייה המשפטית האקדמית למעשית, אנו מכינים חוות דעת מומחה שבדין בנושאי מומחיות המשרד.

סל השירותים המשפטיים אותם אנו מציעים ללקוחותינו המוסדיים

אנו מציעים ללקוחותינו שישה מסלולים לליווי מקצועי מתמחה:

  • ליווי וייצוג מלא של ארגונים, מוסדות וחברות בהליכים פליליים כתוצאה מפגיעה פלילית. ארגונים יכולים גם הם ליפול קורבן לפגיעות פליליות (דוגמת מעילה בכספים) או לחשוש כאשר אדם מבצע בהם עבירה פלילית (דוגמת פגיעה מינית בעובדת או הפצת סרטונים אינטימיים לעובדים). משרדנו מעניק ליווי וייצוג מלא בהליכים פליליים, מהגשת התלונה במשטרה ודרך הליכי המשפט, על מנת להגן על האינטרסים של הלקוח בצורה מיטבית. כך, הוצאנו צווים תקדימיים למניעת הטרדה מאיימת עבור חברה כנגד המאיימים על עובדיה.
  • סיוע בניסוח ותיקון נהלים למניעת הטרדה מינית, על מנת להתאימם לדרישות החוק והתקופה, וכן הטמעת הנוהל בארגון.
  • הכשרות והרצאות בנושא פגיעה פלילית והשלכותיה המשפטיות והאחרות. הכשרות אלה נבנות באופן מדויק לקהל היעד, לרבות הכשרות לממונות על הטרדה מינית ולצוותי בדיקה, לחברי ארגונים וכו'.
  • ליווי והכשרה בכל הנוגע להגנה על ילדים, לרבות בניית הכשרות בנושא זיהוי ואיתור פגיעות וכן הטיפול הנכון משהתגלה חשד לפגיעה. ההכשרות נבנות בהתאם לקהל היעד, בין אם הורים, גורמי חינוך או בני נוער. כמו כן אנו מעניקים ייעוץ וייצוג משפטיים משהתגלה חשד לפגיעה בילדים.
  • ניהול הליכי בדיקה ובירור פנימיים, לאור חשדות על פגיעות בילדים או במבוגרים, תוך עבודה מול גורמים פנימיים, הגשת סיכומים והמלצות.
    ליווי משפטי בהליכים פנימיים וחיצוניים, לרבות ניהול וליווי בהליכי בירור תלונות על הטרדה מינית, ניהול הליכים משמעתיים.

 

נגישות